Pilates και εμμηνόπαυση

Τι είναι η εμμηνόπαυση;

Η εμμηνόπαυση, γνωστή και ως “αλλαγή ζωής”, είναι η εποχή όπου για τις περισσότερες γυναίκες σταματά μόνιμα η περίοδος και δεν είναι πλέον σε θέση να έχουν παιδιά. Αυτό συμβαίνει κανονικά μεταξύ 45 και 55 ετών. Οι επαγγελματίες του ιατρικού τομέα συχνά ορίζουν ότι η εμμηνόπαυση συμβαίνει όταν μια γυναίκα δεν έχει περίοδο για ένα χρόνο. Είναι ένα στάδιο της ζωής, όπου οι γυναίκες ανησυχούν βαθιά για τη γήρανση και αισθάνονται ότι τα καλύτερα της ζωής είναι πλέον πίσω, καθώς το σώμα τους αρχίζει να επιδεικνύει δυσάρεστες αλλαγές και τα συναισθήματά τους είναι εκτός ελέγχου.

Τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης

Πριν την εμμηνόπαυση, η λειτουργία των ωοθηκών και η έκκριση των γυναικείων ορμονών μειώνουν τα οιστρογόνο και την προγεστερόνη. Η μείωση των επιπέδων οιστρογόνων δημιουργεί μια ορμονική ανισορροπία που οδηγεί σε διάφορα σωματικά και ψυχολογικά συμπτώματα.

Οι περίοδοι της γυναίκας συνήθως γίνονται ακανόνιστες, πράγμα που σημαίνει ότι οι περίοδοι μπορεί να είναι μεγαλύτερες ή μικρότερες σε διάρκεια ή να είναι ελαφρύτερες ή βαρύτερες από την κανονική ποσότητα ροής. Αυτές οι αλλαγές συμβαίνουν γενικά αρκετά χρόνια πριν αρχίσει η πραγματική εμμηνόπαυση. Αυτή η μεταβατική φάση ονομάζεται περιμενοπάθεια. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι γυναίκες θα εμφανίζουν συχνά εξάψεις, οι οποίες συνήθως θα διαρκέσουν από 30 δευτερόλεπτα έως δέκα λεπτά και μπορεί συχνά να σταματήσουν να συμβαίνουν μετά από ένα ή δύο χρόνια. Άλλα συμπτώματα μπορεί να περιλαμβάνουν κολπική ξηρότητα, αλλαγές στη διάθεση και προβλήματα στον ύπνο.

Η εμμηνόπαυση και η υγεία των οστών σας

Οι γυναίκες μπορούν να χάσουν έως και το 20% της πυκνότητας των οστών τους στα πέντε έως επτά χρόνια μετά την εμμηνόπαυση. Αυτό καθιστά τις γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση πιο εκτεθειμένες σε κίνδυνο οστεοπόρωσης, η οποία μπορεί να αυξήσει την αδυναμία των οστών και τα κατάγματα. Το Pilates, συγκεκριμένα, είναι μια μορφή άσκησης που αναφέρεται συχνά σε σχέση με την οστεοπόρωση. Αλλά στο Pilates υπάρχουν καθορισμένες παράμετροι όσον αφορά στις ασκήσεις που είναι κατάλληλες για την οστεοπόρωση.

Πρέπει να έχουμε δυνατά οστά που μπορούν να φέρουν το βάρος μας και να μας επιτρέπουν να κινούμαστε.

Το οστό είναι ένας δυναμικός ιστός, όπως ο μυς, που δυναμώνει σε σε σχέση με τις δυνάμεις στις οποίες πρέπει να αντισταθεί. Η βαρύτητα είναι μια τέτοια δύναμη και η κίνηση ενάντια στη βαρύτητα είναι αυτό που λέμε ως ασκήσεις με βάρη». Ο συνδυασμός της συμπίεσης και της έντασης από τη βαρύτητα και από τους μυς μας παίζει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση των οστών.

Η αντίσταση μπορεί να προέλθει από τα βάρη, τις ελαστικές ζώνες, αλλά μπορείτε επίσης να θεωρήσετε το σωματικό σας βάρος ως αντίσταση σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως ένα push-up. Σε αυτό το παράδειγμα, χρησιμοποιείτε τη βαρύτητα και το δικό σας σωματικό βάρος για να παρέχετε αντίσταση και να προκαλέσετε έλξη μυών.

309676

Pilates Οφέλη και Ασκήσεις

Οι ασκήσεις Pilates μπορούν να βελτιώσουν την εγκεφαλική δραστηριότητα, να βελτιώσουν τη γενική στάση απέναντι στη ζωή, να αυξήσουν την εγρήγορση κατά τη διάρκεια της ημέρας και να επιτρέψουν έναν ξεκούραστο ύπνο στο τέλος της ημέρας.

Το Pilates επικεντρώνεται σε Αναπνοή, Αντοχή, Ισορροπία, Ευελιξία, Αντοχή και Συντονισμό.

Αναπνοή και χαλάρωση: Η αναπνοή μειώνει το άγχος, μπορεί να βοηθήσει με τις επιθέσεις άγχους και βοηθά στο να είμαστε ήρεμοι και συγκεντρωμένοι.

Αντοχή: Η μείωση των επιπέδων των οιστρογόνων σημαίνει μείωση της οστικής πυκνότητας, ωστόσο οι ασκήσεις που με αντίσταση μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση ή ακόμη και στην αντιστροφή αυτού του αποτελέσματος.

Ισορροπία: Οι ασκήσεις ισορροπίας θα επικεντρωθούν στην ενίσχυση της στάσης σας και της ευαισθητοποίησης του σώματος που μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη των πτώσεων και στην αποφυγή τραυματισμών.

Ευελιξία: Αυτές οι ασκήσεις είναι τόσο σημαντικές για να διατηρούν τους μυς ευέλικτους και να μειώνουν τον πόνο και την ακαμψία στο σώμα.

Συντονισμός: Οι ασκήσεις συντονισμού συμβάλλουν στη βελτίωση της συγκέντρωσης, την ενίσχυση της μνήμης και την αύξηση της εγκεφαλικής δραστηριότητας.

Ας δούμε κάποιες ασκήσεις ιδανικές για την εμμηνόπαυση:

Hundred

Το Hundred είναι μια θαυμάσια άσκηση και είναι και μια πολύ βασική κίνηση Pilates. Θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε τον πυρήνα σας (ονομάζεται “powerhouse” στο Pilates) και να βελτιώσετε τη σταθερότητα της οσφυϊκής μοίρας της σπονδυλικής στήλης και της λεκάνης.

Οι μύες που δουλεύουν: κοιλιακοί και αναπνευστικοί μύες

 

Roll Up

Παρατηρείτε κάτι; Aυτή είναι ακόμα μια βασική άσκηση. Το Roll Up είναι ιδανικό για την κινητικότητα της σπονδυλικής στήλης και τον έλεγχο του πυρήνα. Οι μύες που δουλεύουν: κοιλιακοί

 

Side Kick
Αυτή η κίνηση είναι μια άσκηση σταθερότητας. Είναι μια θαυμάσια άσκηση για την ενίσχυση των μυών της άρθρωσης του ισχίου, καθώς και για την ενίσχυση της πυκνότητας του πυρήνα.
Οι μύες που γυμνάζει: γλουτοί, κοιλιακοί, ισχία και εκσπλαχνείς σπονδυλικής στήλης.

 

Saw/ Πριόνι

Το Πριόνι αυξάνει την περιστροφή της σπονδυλικής στήλης και ενισχύει τις εκτεινόμενες πλάτες σας, γεγονός που βοηθά στην ευελιξία του σώματος και το εύρος της κίνησης και ενισχύει τις κοιλιακές κοιλότητες.
Οι μύες που γυμνάζονται: επεκτατήρες σπονδυλικής στήλης, κοιλιακοί και λοβοί

 

Spine Stretch
Αυτό είναι ένα εξαιρετικό stretch για να ολοκληρώσουμε αυτή τη σύντομη σειρά των κινήσεων του Pilates. Βοηθά στο τέντωμα της κάτω πλάτης και τη βελτίωση της κινητικότητας της σπονδυλικής στήλης. Επιπλέον, γυμνάζει τους κοιλιακούς σας.
Οι μύες που γυμνάζει: κοιλιακοί και επεκτατήρες σπονδυλικής στήλης

Για να εξασφαλίσουμε ότι σας παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε cookies. Πατώντας Συνέχεια ή συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στο site συμφωνείτε με την πολιτική των cookies μας. Μάθε περισσότερα

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό. Τι είναι τα Cookies; Τα cookies είναι μικρά αρχεία δεδομένων αποτελούμενα από κείμενα και αριθμούς που αποθηκεύονται στον browser που χρησιμοποιείτε (Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer) που περιέχουν πληροφορίες που επιτρέπουν στο διαδικτυακό τόπο να απομνημονεύει τις σημαντικές πληροφορίες που θα κάνουν την χρήση του www.dominos.gr πιο αποτελεσματική και χρήσιμη για εσάς. Τα cookies μας επιτρέπουν να αναγνωρίζουμε την συσκευή σας και να ενεργοποιούμε συγκεκριμένες πληροφορίες που κάνουν την πλοήγησή σας πιο εύκολη, όπως το αν έχετε εγγραφεί στο newsletter μας. Τα cookies σας βοηθούν ώστε να διατηρήσετε τις προσωπικές σας ρυθμίσεις και μας βοηθούν να διαμορφώσουμε το site μας σύμφωνα με αυτές. Μπορώ να μην δεχθώ την χρήση Cookies; Μπορείτε να επιλέξετε να απενεργοποιήσετε τα cookies μέσα από τις ρυθμίσεις του browser σας καθώς και διαγράψετε όλα τα cookies που έχουν αποθηκευτεί πρόσφατα στον browser. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες οδηγίες πατώντας Βοήθεια στο menu του browser. Ωστόσο, θα πρέπει να γνωρίζετε πως απενεργοποιώντας τα cookies από τον browser σας, μπορεί να μην σας επιτρέπει να αξιοποιήσετε όλες τις δυνατότητες του site και ορισμένες από τις λειτουργίες του site μπορεί να μην λειτουργήσουν όπως θα έπρεπε καθώς βασίζουν την λειτουργία τους στα cookies Χρήση Cookies από το justpilates.gr Στο justpilates.gr χρησιμοποιούμε Cookies, χωρίς ωστόσο να συγκεντρώνουμε, να επεξεργαζόμαστε ή να αποθηκεύουμε προσωπικά δεδομένα από την χρήση του. Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία των cookies και τις διευθύνσεις IP για να λαμβάνουμε μη προσωπικά δεδομένα από τους επισκέπτες μας και για να προσφέρουμε στους εγγεγραμμένους μας επισκέπτες την καλύτερη δυνατή εξατομικευμένη online εμπειρία. Με την περιήγηση στο site μας συγκεντρώνουμε απλές πληροφορίες αναγνώρισης και μετρήσεων, όπως για παράδειγμα το πόσοι χρήστες επισκέφθηκαν συγκεκριμένα σημεία του site μας. Η χρήση των cookies δεν βλάπτει σε καμία περίπτωση τον υπολογιστή σας ή την mobile συσκευή σας. Τα cookies μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για επαναληπτικό marketing στο διαδίκτυο. Cookies Αρχικού Κατασκευαστή Τα cookies Αρχικού Κατασκευαστή είναι cookies που χρησιμοποιεί είτε το justpilates.gr είτε από τρίτα μέρη που χρησιμοποιούν το domain του site μας. Για παράδειγμα το justpilates.gr χρησιμοποιεί cookies από το Google Analytics. Cookies Τρίτου Μέρους Τα Cookies τρίτου μέρους δημιουργούνται στον browser σας από διαφορετικό site από το site στο οποίο περιηγήστε (σε αυτή την περίπτωση διαφορετικό από το justpilates.gr). Τέτοια Cookies μπορεί να είναι cookies από το Mailchimp για την αξιολόγηση των ενεργειών marketing. Επιτρέπεται να επεξεργαζόμαστε δεδομένα σε αυτό το τεχνολογικό πλαίσιο βάσει του νόμου (άρθρο 6(1στ) του Κανονισμού (ΕΕ) 2016679). Αποθηκεύουμε αυτά τα δεδομένα, έως ότου το εκάστοτε cookie λήξει ή το διαγράψετε.

Κλείσιμο